8 de febr. 2012

L'AMPA ES FA CÀRREC DE LA GESTIÓ DEL MENJADOR

El passat 19 de gener es va fer oficial el traspàs de la gestió del menjador a l'AMPA. Això significa que a partir d'ara l'AMPA s'ocuparà de gestionar el servei de menjador. De moment però queda pendent la gestió del servei de cuina, que no serà responsabilitat nostre fins el curs vinent, quan l'escola bressol Fàbregas es traslladi definitivament a la seva nova seu.

En la reunió mantinguda el 19 de gener per fer el traspàs de la gestió es van definir les funcions de la comissió de menjador, així com la seva composició.

La comissió de menjador estarà formada per:

La directora de l'escola
Un representant del professorat
U
n representant de l'AMPA
Un pare/mare del Consell escolar
Un representant de l'empresa que coordina els monitors de menjador
La persona responsable de la coordinació del menjador
Un representant de l'empresa de cuina

La comisió es reunirà a principi de curs per plantejar propostes i al final per valorar com ha anat i fer previsions del curs següent.

Pel que fa a les funcions de la comissió, destaquen:

- Vetllar pel bon funcionament del servei de menjador
- Fer propostes per a la millora del servei
- Controlar la qualitat del menjar i l'equilibri dietètic
- Aprovar els ratis d'alumnes/monitors per al curs lectiu
- Vetllar per la vinculació de l'espai de menjador amb el projecte educatiu del centre (PEC)
- Aprovar el pla de funcionament del menjador escolar
- Controlar la comptabilitat
- Establir com participarà el servei de menjador en les iniciatives proposades per l'escola per aconseguir els objectius de l'Agenda 21 i d'altres projectes
- Fer el seguiment de les obres del nou espai del menjador

Aprofitem per informar les famílies que l'AMPA ha creat una comissió interna per gestionar el menjador i es necessita gent que hi vulgui col·laborar. Passeu-vos pel despatx o contacteu amb nosaltres per e-mail o a través del bloc!

0 Comments: